Drukuj

Zapisz w zeszycie temat lekcji:

Temat lekcji: Skala na planach.

Przeczytaj treści poniżej:

Wiesz, jak obliczać rzeczywistą długość odcinka, gdy dana jest jego długość w skali oraz obliczać długość odcinka w skali, gdy dana jest jego rzeczywista długość.

LEKCJA ODWRÓCONACzego chcemy się dziś nauczyć?

  1. Będziemy doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań osadzonych w kontekście praktycznym z zastosowaniem obliczania rzeczywistej długości odcinka, gdy dana jest jego długość w skali oraz długości odcinka w skali, gdy dana jest jego rzeczywista długość.

Uczymy się

  1. Na dobry początek przeczytaj uważnie Przykład 1

    1. Przykład 1
  2. Obejrzyj filmik

    LEKCJA ODWRÓCONA

    Źródło grafiki: zrzut strony: http://www.pistacja.tv.pl/

  3. Rozwiążmy zadania praktyczne

    Zad.: 1/146 (z podręcznika)

    1. Zad.: 1/146
  4. Zad.: 2/146 (z podręcznika)

    1. Zad.: 2/146

Praca samodzielna

  1. Rozwiąż zad.: 3/146 (z podręcznika)

    Kliknij poniżej, sprawdź rozwiązanie

    1. Kliknij
  2. Rozwiążmy zad.: 5/147 (z podręcznika)

    Kliknij poniżej, sprawdź rozwiązanie

    1. Kliknij
  3. Rozwiążmy zad.: 6/147 (z podręcznika)

    Kliknij poniżej, sprawdź rozwiązanie

    1. Kliknij

Sprawdź, czy umiesz

  1. Praca domowa (z zeszytu ćwiczeń)

    Kliknij poniżej, rozwiąż ćwiczenia

    1. Ćwiczenia

Źródło:

www.gwo.pl

www.nowaera.pl

https://www.pistacja.tv//

Opracowała: p. Justyna Piotrowska