Herb PolskiLogo szkoły

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wyszynie
Sala gimnastyczna
Nowoczesne sale lekcyjne
Nowa część naszej szkoły
Uroczystość otwarcia nowo wybudowanego budynku
Uroczystość otwarcia nowo wybudowanego budynku
Uroczystość otwarcia nowo wybudowanego budynku
Stypendia Wójta za I półrocze w roku szkolnym 2023/2024
Program Laboratoria Przyszłości
Zakodowane przedszkole
Previous Next Play Pause
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wyszynie Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wyszynie
Sala gimnastyczna Sala gimnastyczna
Nowoczesne sale lekcyjne Nowoczesne sale lekcyjne
Nowa część naszej szkoły Nowa część naszej szkoły
Uroczystość otwarcia nowo wybudowanego budynku Uroczystość otwarcia nowo wybudowanego budynku
Uroczystość otwarcia nowo wybudowanego budynku Uroczystość otwarcia nowo wybudowanego budynku
Uroczystość otwarcia nowo wybudowanego budynku Uroczystość otwarcia nowo wybudowanego budynku
Stypendia Wójta za I półrocze w roku szkolnym 2023/2024 Stypendia Wójta za I półrocze w roku szkolnym 2023/2024
Program Laboratoria Przyszłości Program Laboratoria Przyszłości
Zakodowane przedszkole Zakodowane przedszkole

innowacja

W roku szkolnym 2020/21 realizowana jest innowacja pedagogiczna „Nasze wyzwanie – programowanie” dla uczniów klas IV-VI.

Głównym założeniem innowacji jest nauka podstaw programowania i kreatywnego rozwiązywania problemów z pomocą komputerów oraz z zastosowaniem metod i dostępnych narzędzi wywodzących się z informatyki. Celem innowacji jest nauczenie dzieci rozwiązywania problemów za pomocą dostępnych narzędzi, a gdy zajdzie potrzeba pokonywanie ograniczeń tych narzędzi dzięki pomysłowości, wytrwałości oraz wiedzy z innych przedmiotów. W I semestrze do realizacji innowacji został wykorzystany robot Ozobot, którego uczniowie programowali poprzez rysowanie. Jest to niezwykle atrakcyjne podejście dla dzieci, które uczy programowania i myślenia algorytmicznego. Do pracy z robotem została również wykorzystana platforma Ozoblockly.

innowacja

 

Uczniowie również wzięli udział w inicjatywie edukacyjnej „Godzina Kodowania”.

innowacja

Naukę programowania uczniowie rozpoczęli również w języku Scratch, który otwiera wszystkim początkującym programistom drzwi do ekscytującego świata. Tworząc projekty dzieci uczą się nie tylko pisania programów komputerowych, lecz także kreatywnego myślenia, systematycznego rozumowania, pracy zespołowej – umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. Każdy z uczniów pracuje na własnym koncie na platformie http://scratch.mit.edu. Uczniowie rozwiązywali problemy poprzez zabawę, gry oraz pracę zespołową.

 

innowacja

            Opracowała: Monika Skrzynecka

  • PILOTAŻOWE WDROŻENIE PROGRAMOWANIA
  • Lepsza Szkoła
  • Program Rządowy Aktywna Tablica
  • Myślę – Rozumiem – Wiem
  • Certyfikat Społecznie Zaangażowanej Placówki
  • Rok Szkoły w Ruchu
  • Owoce w szkole
  • Mleko z klasą
  • BezpieczneWakacje.pl
  • Ratujemy i Uczymy Ratować
  • Klub Bezpiecznego Puchatka
  • Dzień Bezpiecznego Internetu
  • Mazowiecki Kurator Oświaty
  • Lepszy start w edukacyjną przyszłość
  • Mamo! Tato! Wolę Wodę!
  • Akademia Aquafresh
  • Kubusiowi Przyjaciele Natury
  • Projekt Centres PSK
  • Trzymaj formę
  • Zachowaj trzeźwy umysł
  • Odpowiedzialny Kierowca
  • Akademia Profesjonalnego Nauczyciela
  • OPOWIEŚĆ O ŻYDACH POLSKICH
  • AKTYWNA EDUKACJA
  • CERTYFIKAT Instytucji Otwartej na Innowacje
  • CERTYFIKAT BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE 2015
  • Program eTwinning
  • Program Wiarygodna Szkoła Podstawowa
  • Mały Miś w Świecie Wielkiej Literatury
  • Podziękowanie dla Szkoły od Pani Minister Edukacji Narodowej
  • Ogólnopolski program
  • Projekt edokluturalne przedszkole