Herb PolskiLogo szkoły

Dzieci odczuwają potrzebę bezpośredniego kontaktu z obiektami przyrodniczymi, oddziaływania na nie w sposób zabawowo-eksperymentalny.

 Do spontanicznych przejawów zainteresowań dzieci obiektami przyrodniczymi w przedszkolu powinno mieć duże znaczenie. Świadczą one o dojrzałości przedszkolaków, o gotowości podejmowania i rozwiązywania przez nie zadań o charakterze poznawczym. Gdy dzieci zwrócą uwagę na dany obiekt, obserwują go, nauczyciel powinien czynnie włączyć się do tych sytuacji. Czasem wyjaśnić niezrozumiałe dla nich zjawiska, czasem uzupełniać wiadomości lub pokierować obserwacją.

  • PILOTAŻOWE WDROŻENIE PROGRAMOWANIA
  • Lepsza Szkoła
  • Program Rządowy Aktywna Tablica
  • Myślę – Rozumiem – Wiem
  • Certyfikat Społecznie Zaangażowanej Placówki
  • Rok Szkoły w Ruchu
  • Owoce w szkole
  • Mleko z klasą
  • BezpieczneWakacje.pl
  • Ratujemy i Uczymy Ratować
  • Klub Bezpiecznego Puchatka
  • Dzień Bezpiecznego Internetu
  • Mazowiecki Kurator Oświaty
  • Lepszy start w edukacyjną przyszłość
  • Mamo! Tato! Wolę Wodę!
  • Akademia Aquafresh
  • Kubusiowi Przyjaciele Natury
  • Projekt Centres PSK
  • Trzymaj formę
  • Zachowaj trzeźwy umysł
  • Odpowiedzialny Kierowca
  • Akademia Profesjonalnego Nauczyciela
  • OPOWIEŚĆ O ŻYDACH POLSKICH
  • AKTYWNA EDUKACJA
  • CERTYFIKAT Instytucji Otwartej na Innowacje
  • CERTYFIKAT BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE 2015
  • Program eTwinning
  • Program Wiarygodna Szkoła Podstawowa
  • Mały Miś w Świecie Wielkiej Literatury
  • Podziękowanie dla Szkoły od Pani Minister Edukacji Narodowej
  • Ogólnopolski program
  • Projekt edokluturalne przedszkole